اجرای حکم‌شلاق در ملاء‌عام
نوشته شده توسط : مارال

خودسوزی به خاطر اختلافات مالی

تحقیقات پلیس در رابطه با خودسوزی مردی در خیابان دماوند پایتخت آغاز شد. سه شنبه شب فردی به نام پدرام خود را در برابر مردمی که در حال تردد بودند در خیابان دماوند پایتخت به آتش کشید. در همین رابطه ماموران کلانتری 127 نارمک بلافاصله در محل حاضر و به تحقیق از شاهدان ماجرا پرداختند.مرد مصدوم نیز بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.براساس بررسیهای اولیه این فرد به دلیل اختلافات مالی خودسوزی کرده است.

 

برخورد 15 خودرو

بر اثر یخ‌زدگی در جاده 15 خودرو در خیرود نوشهر با هم برخورد کردند که در این حادثه یک نفر مصدوم شد. صبح دیروز بر اثر یخ‌زدگی جاده که ناشی از بارش برف مازندران بود، 15 خودرو در منطقه خیرود نوشهر با هم برخورد کردند.سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران در تشریح حادثه گفت: آمبولانس 115 نوشهر بلافاصله پس از اطلاع موضوع به محل حادثه اعزام شد.مهین تفضلی ادامه داد: در این حادثه یک نفر مصدوم شد که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شد.گفتنی است، این حادثه تلفات جانی دیگری نداشت.

 

بازداشت سارقان منزل

سرهنگ مطهری از دستگیری دو سارق منزل در روستای سعید‌آباد محدوده بزرگراه تهران قم خبر داد و افزود: متهمان هنگام حمل اموال مسروقه‌، شناسایی و بازداشت شدند. فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق منزل در بزرگراه تهران قم روستای سعیدآباد خبر داد. به گفته وی ماموران گشت انتظامی قرارگاه كیانشهر یگان امداد هنگام گشتزنی در بزرگراه تهران - قم مسیر شمال به جنوب روستای سعیدآباد بودند که متوجه رفتار‌های مشکوک دو مرد که در حال بررسی بار خودروی وانت پیكان خود بودند شده و برای بررسی موضوع به آنها نزدیك شدند. سرهنگ مطهری ادامه داد : با نزدیك شدن لحظه‌به‌لحظه ماموران به آنها،ناگهان این افراد با مشاهده واحد گشت سوار خودرو شده فرار را بر قرار ترجیح داده و متواری شدند،با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد. فرمانده یگان امداد پایتخت اضافه کرد: ماموران بلافاصله با اجرای طرح مهار موفق شدند خودروی متهمان را طی یک تعقیب و گریز کوتاه متوقف و متهمان را دستگیر كنند. این مقام انتظامی عنوان كرد: در بازرسی از خودرو متهمان كه سعید و حاتم نام داشتند یك دسته شاه کلید، تعدادی تجهیزات و لوازم سرقت منزل و در بازرسی از خودرو،یك تخته فرش و یك کمد كشف شد‌،در بازجویی‌های اولیه از متهمان آنها عنوان كردند كه این وسایل را از منزلی در همان نزدیکی به سرقت برده اند. سرهنگ مطهری در خاتمه افزود: با مراجعه ماموران به محل سرقت مالك اموال مسروقه شناسایی شد كه طی آن ماموران متهمان را به همراه اموال مكشوفه و شاكی برای تكمیل پرونده و تحقیقات بیشتر درخصوص جرایم احتمالی دیگر به كلانتر 171 مصطفی خمینی انتقال دادند.

 

ناكامی‌سارق لوازم داخلی خودرو

سروان محمد حسین امینی از دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده ولیعصر خبر داد و گفت: این متهم هنگام سرقت از داخل یک خودرو شناسایی و بازداشت شد. رییس کلانتری 174 قیامدشت ضمن تشریح جزییات دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در خیابان ولیعصر گفت: این متهم هنگام سرقت از داخل یک خودرو بازداشت شد. این مقام انتظامی‌در تشریح خبر فوق گفت: ماموران گشت انتظامی‌این کلانتری هنگام گشتزنی در محدوده خیابان مذکور بودند که متوجه حرکات و رفتارهای مشکوک مردی شدند که هر‌از گاهی کنار خودروی پارک شده حرکت کرده و با بخش‌های مختلف خودرو کلنجار می‌رود. سروان امینی ادامه داد: بر همین اساس ماموران این فرد را تحت نظر قرار دادند تا اینکه دقایقی بعد، وی با یک نایلون مشکی رنگ از خودرو پیاده شده و قصد فرار داشت كه در همین زمان ماموران وی را که گمان نمی‌کرد گرفتار شود، بازداشت کردند. كلانتر 174 در ادامه اظهار داشت: متهم که از حضور به موقع پلیس شوکه شده بود، در کلانتری به جرایم خود اعتراف و عنوان داشت که نیمه شب‌ها ضمن پرسه در خیابان‌های خلوت به خودروهایی که از نظر ایمنی دارای سیستم مناسبی نمی‌باشد، دستبرد می‌زند که پس از ثبت اعترافاتش درخصوص چندین فقره سرقت دیگر، برای تحقیقات بیشتر به دادسرا منتقل شد. سروان محمد حسین امینی در خاتمه ضمن تاکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان تصریح کرد: سارقان لوازم داخلی خودرو با شیوه‌های مختلف به خودروهایی که از نظر ایمنی وضعیت مناسبی نداشته باشند، دستبرد می‌زنند، شهروندان آگاه باشند که با استفاده از سیستم ایمنی مناسب این فرصت را از سارقان بگیرند.

 

جلوگیری از قاچاق گوسفند

ماموران هنگ مرزی قصر شیرین با انهدام باند قاچاق احشام موفق به کشف 200 راس گوسفند قبل از قاچاق به عراق شدند. ماموران هنگ مرزی قصر شیرین در حال گشتزنی متوجه خروج چند راس گوسفند از مرز‌های غربی کشور شدند که بلافاصله از قاچاق گوسفند به کشور عراق جلوگیری شد. در این ماموریت ماموران توانستند از خارج کردن 200 راس گوسفند جلوگیری کنند. براساس بررسی‌های اولیه ارزش این گوسفند‌ها 60 میلیون تومان اعلام شده است.قاچاقچیان با سوءاستفاده از تفاوت قیمت گوشت اقدام به قاچاق احشام به عراق می‌کنند.همچنین در عملیات دیگری ماموران هنگ مرزی گرمی در استان اردبیل متوجه قاچاق اشیا تاریخی و عتیقه از مرزهای این شهرستان شدند. پس از انجام کارهای اطلاعاتی ماموران موفق شدند فردی را که قصد انتقال چند سنگ تاریخی و عتیقه را از کشور داشتند در عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.در بررسی‌ها و بازجویی‌ها مشخص شد این فرد سابقه دار بوده و قصد داشته است سنگهای تاریخی را به ترکیه قاچاق کند.




:: موضوعات مرتبط: داخلی , ,
:: برچسب‌ها: اجرای حکم شلاق"اختلافات مالی ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: