نوشته شده توسط : مارال

بازار سهام در انتظار اتمام سخنرانی رئیس جمهور

فعالان بازار سهام با تمرکز بر سخنرانی رئیس جمهور در مجلس ، منتظر روشن شدن موضوع هدفمندسازی یارانه ها و سایر متغیرهای مهم اقتصادی هستند.

به گزارش فارس، معاملات امروز بازار سهام درحالی آغاز شد که طبق اعلام قبلی رئیس جمهور از صبج امروز وارد مجلس شد تا در مورد مسائل مهم اقتصادی و مخصوصا" مرحله دوم هدفمند سازی یارانه ها سخنرانی کند و مایندگان مجلس هم مواضع خود را اعلام کنند.

این سخنرانی درحالی ادامه دارد که تمرکز و حواس اکثر کارگزاران و سرمایه گذاران بر روی این سخنرانی است و تقریبا" همه فعالان بازار منتظر روش شدن موضوع هدفمندی و سایر متغیرهای مهم اقتصادی هستند. برای همین نشانه های منفی شدن ۹۰ دقیقه پایانی معاملات دیروز امروز بیشتر نمایان شد. بطوری که با کاهش قیمت سهام اغلب شرکت های بزرگ ،شاخص بورس در ۳۰ دقیقه اول معاملات با افت واحدی ۹۷ مواجه شد.

این کاهش ناشی از اثر منفی شرکت هایی چون سرمایه گذاری غدیر،فولاد مبارکه ،ملی مس،نفت و گاز پارسیان، و چادرملو است. حجم معاملات هم با داد وستد ۴۲ میلیون سهم به ارزش ۱۸ میلیارد تومان همراه شده است.

براساس این گزارش، با این حال درصورتی که تصمیم و مواضع خاصی در مورد اجرای هدفمند سازی یارانه ها درسال جاری گرفته نشود، انتظار می رود روند رو به رشد قیمت ها و متغیرهای اصلی معاملات در روز جاری مشاهده شود.





:: موضوعات مرتبط: داخلی , ,
:: برچسب‌ها: بازار سهام "سخنرانی رئیس جمهور"احمدی نژاد ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: