یک میلیارد تومان مهریه"تاوان عشق
نوشته شده توسط : مارال

مهريه يک ميليارد توماني، تاوان عاشق شدن در ۷۵ سالگي

 

دختر جواني که در قبال مهريه يک ميليارد توماني همسر پيرمردي ۷۵ ساله شده بود بعد از يک سال زندگي مشترک مهريه اش را به اجرا گذاشت و شوهر پيرش را به دادگاه خانواده کشاند.

به گزارش خراسان، چندي قبل دختر ۲۸ ساله اي به نام آتوسا به شعبه ۲۶۸ دادگاه خانواده تهران رفت و گفت از زندگي با شوهر پيرش خسته شده است و مي خواهد با مطالبه مهريه اش که خانه اي يک ميليارد توماني است از او جدا شود. اين زن گفت: يک سال قبل به طور اتفاقي با ميرزا آشنا شدم. او که وضعيت مالي خوبي داشت و به تنهايي زندگي مي کرد گفت عاشق من شده است و مي خواهد با من زندگي کند. من هم به خواستگاري اش جواب مثبت دادم و پاي سفره عقد نشستم. روزهاي اول زندگي مشترک مان همه چيز خوب بود اما بعد متوجه شدم ازدواجم با ميرزا بزرگ ترين اشتباه زندگي ام بوده است. او به خاطر سن زيادش مدام مريض بود. يک سال اين وضعيت را تحمل کردم اما سرانجام تصميم گرفتم با گرفتن مهريه ام از او جدا شوم.در جلسه اي که صبح ديروز در شعبه ۲۶۸ به رياست قاضي حسن عموزادي برگزار شد مرد ۷۵ ساله گفت حاضر نيست از همسرش جدا شود. او گفت: سال ها قبل همسرم فوت شد و بعد از آن به تنهايي زندگي مي کردم تا اين که آتوسا را ديدم و عاشقش شدم. وقتي از او خواستگاري کردم گفت يک خانه که ارزش آن يک ميليارد تومان باشد به عنوان مهريه تعيين کنم. من هم چون علاقه زيادي به او داشتم اين مهريه سنگين را قبول کردم. فکر مي کردم در کنار همسر جوانم زندگي خوبي خواهم داشت اما مدتي بعد فهميدم او از بودن در کنار من راضي نيست. حالا هم هر کاري که لازم باشد مي کنم تا او به زندگي مشترکمان ادامه دهد.به دنبال اظهارات اين زوج قاضي عموزادي پيرمرد ۷۵ ساله را به پرداخت مهريه يک ميليارد توماني محکوم کرد.





:: برچسب‌ها: تاوان عاشق شدن در ۷۵ سالگي ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: