درخواست تحقیق و تفحص از وزارت کشور به کمیسیون شوراهای مجلس
نوشته شده توسط : مارال

تحقیق و تفحص از وزارت کشور به کمیسیون شوراهای مجلس ارسال شد

تهران- نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، گفت: تقاضای تحقیق و تفحص از وزارت کشور به کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.

 

ˈ عباس قائد رحمتˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، افزود: تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی عملکرد وزارت کشور و استانداری‌های زیر‌مجموعه در بخش جذب، استخدام و اعتبارات و بودجه، طرح تحقیق و تفحص را تهیه کرده‌اند.

قائد رحمت ادامه داد: در این راستا نمایندگان مجلس شورای اسلامی استانداری‌های تهران، آذربایجان، فارس و لرستان را به عنوان نمونه از میان 30 استان انتخاب کردند تا این عملکردها را نسبت به این استانداری‌ها بررسی کنند.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی این موضوع را در راستای وظایف نمایندگی نمایندگان مجلس و مطلع شدن از عملکرد استانداری‌های کشور انجام می‌دهند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با یادآوری این که این تقاضا تنها در راستای شفاف سازی عملکرد استانداری‌ها برای مردم است، ادامه داد: اگر این استانداری‌ها عملکرد خوبی داشته باشند تشویق می‌شوند و اگر عملکرد مناسبی نداشته باشند موضوع بررسی می‌شود.

قائد رحمت با یادآوری این که در این راستا تاکنون برخی استانداری‌ها عملکرد خود را به کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تقدیم کرده‌اند، افزود: اگر نمایندگان امضا کننده قانع شوند دیگر این موضوع پیگیری نمی‌شود ولی در صورت قانع نشدن آنان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی این موضوع را به صورت میدانی بررسی می‌کنند.
 





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: نماینده مردم "درخواست تحقیق و تفحص از وزارت کشور به کمیسیون شوراهای مجلس ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: