نوشته شده توسط : مارال

همچنين در آزمايشات انجام شده مشخص شد كه اين دختربچه 14 ساله به نوعي بيماري به نام «سندرم عدم تطبيق و يا عدم سازگاري» مبتلاست و والدين او از اين نقص استفاده كرده و با شست و شوي مغزي از دخترشان سوء‌استفاده كردند.

در اين گزارش آمده است كه در زمان برگزاري دادگاه، اين دختر بچه 14 ساله در حضور هيات منصفه و قاضي اعلام كرده بود كه با خواست خود مورد تجاوز و تعدي والدينش قرار گرفته، در حالي كه شست‌وشوي مغزي علت اصلي اين رضايت بوده است.

با اين حال، چنين ادعايي تاكنون ثابت نشده است و ماموران اداره خدمات اجتماعي و بهزيستي هم در تلاشند تا با اثبات كامل اين ادعا، دختربچه نگون‌بخت را نجات دهند.

مادر اين دختر بچه تاكنون ده‌ها تصوير و فيلم مستهجن از وي در شبكه‌هاي اينترنتي منتشر كرده است.

در اين گزارش نيز به اين موضوع اشاره شده است كه در صورت اثبات كامل اين تجاوز، پدر اين دختر كه 43 سال دارد، به حداكثر 10 سال حبس محكوم مي‌شود.

«فرانسيس گيلبرت» ـ قاضي رسيدگي به اين پرونده‌ ـ نيز خاطر‌نشان كرد: تاكنون چنين موردي را در انگلستان شاهد نبوديم، اين مورد بسيار وحشتناك و رعب‌انگيز است.

اين مورد زماني به يك فاجعه ملي براي انگليس بدل شد كه تصاوير اين دختربچه در اينترنت به صورت سراسري پخش شد و پس از آن نيروهاي پليس با شناسايي منزل وي، به خانه هجوم برده و والدين سنگدل اين دختربچه را دستگير كردند.




:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: تجاوز" ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: