نوشته شده توسط : مارال

ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی برابر ژاپن در دیدار نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا، برای نخستین مرتبه عنوان قهرمانی این رقابتها را بدست آورد.
 
به گزارش "ندای انقلاب" به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شنبه شب و در دیدار نهایی رقابتهای فوتبال ساحل آسیا در رقابتی جذاب موفق شد تیم ژاپن را در ضربات پنالتی شکست داده و برای نخستین مرتبه به عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا دست یابد.

این دیدار که قضاوت آن کاملا به ضرر ایران بود، در پایان وقت‌های قانونی و دو وقت اضافه ۳ دقیقه‌ای با نتیجه مساوی ۶ بر ۶ به پایان رسید اما تیم ایران با برتری ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی، در مجموع برابر این آسیای شرقی به پیروزی ۱۱ بر ۱۰ دست یافت و عنوان قهرمانی این رقابتها را از آن خود کرد. مهران مرشدی‌زاده، علی نادری، محمدعلی مختاری، محمد احمدزاده، مسلم مسیگر ضربات پنالتی خود را به گل تبدیل کردند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران جمعه شب با پیروزی برابر امارات در دیدار نیمه‌نهایی این رقابتها، جواز حضور در جام جهانی فوتبال ساحلی در هائیتی را بدست آورده بود.
 



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: ایران"قهرمان"اسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
 

بازوبند کاپیتانی دلیل اصلی کناره گیری رحمتی
 
 
دروازه بان تیم استقلال به دلیل بازوبند کاپیتانی از تیم ملی کناره گیری کرد.
 

به گزارش مدال نیوز، مهدی رحمتی به بهانه خستگی از تیم ملی فوتبال ایران کناره گیری کرد این در حالی است که خیلی ها دلیل این کار رحمتی را حضور دانیال داوری دروازه بان دورگه ایران در تیم ملی عنوان کردند دروازه بانی که البته روز گذشته به پاسخ کی روش جواب منفی داد و گفت به فوتبال ایران نمی آید.

 شنیدیم که مشکل اصلی مهدی رحمتی با جواد نکونام و کاپیتانی او در تیم ملی است و حتی از مهدی رحمتی نقل می شود که او گفته حاضرم فقط در تیم ملی بازی کنم که علی کریمی بازوبند کاپیتانی اش را می بنند نه جواد نکونام! این دو بازیکن تیم ملی که اتفاقا در تیم استقلال هم همبازی هستند بر سرکاپیتانی این تیم هم با یکدیگر اختلاف نظرهایی داشتند. جالب است که علی کریمی از مهدی رحمتی حمایت نکرد و حتی در واکنش به کناره گیری رحمتی از تیم ملی عنوان کرد که حاضر است توپ جمع کن تیم ملی هم باشد.



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: کاپیتان"فوتبال" ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
حمله کاپیتان پرسپولیس به انصاری فرد
 
کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی 76 افتضاح بود و شرمنده پسرم شدم.
 
 

جام ورزشی، بهروز رهبری فرد گفت: دربی 76 افتضاح بود واز دیدن این بازی پشیمان شدم همیشه عصر جمعه با پسرم برنامه جمعه به جمعه را می دیدم چون به برنامه کودک خیلی علاقه دارد اما این هفته از پسرم خواهش کردم که بجای برنامه کودک دربی را ببینیم اما ای کاش برنامه کودک را می دیدم چون جذاب تر از دربی است.

 

وی افزود: نمی دانم این دیگر چطور دربی ای بود؟ وقتی 2 تیم در یک دربی که آن همه حساس است فقط یک کارت زرد می گیرند یعنی به زمین آمده اند که محتاط بازی کنند و بازی را به تساوی بکشانند و بروند تا بگویند ما نباختیم.

 



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: جام ورزشی"کاپیتان"پرسپولیس ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

مهاجم استقلال عزادار شد 

مهاجم استقلال عزادار شد 

 

مهاجم تیم فوتبال استقلال در غم از دست دادن یکی از عزیزانش به سوگ نشست.

سیاوش اکبرپور مهاجم استقلال که روز گذشته مقابل پرسپولیس بازی نکرد در غم از دست دادن مادربزرگ خود به سوگ نشست.

این بازیکن به این دلیل در تمرین آبی‌پوشان حضور نداشت و برای شرکت در مراسم خاکسپاری آن مرحومه راهی شهر شیراز شد.



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

تصاویر: ویلای منحصر بفرد در شهرک غرب تهران

 

 
 


:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: تصاویر"ویلای"شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال

تکذیب دستور رهبری درباره یارانه هدفمند

 

به گزارش آخرین نیوز، شرق نوشت: دولت برای اجرای سریع‌تر مرحله دوم یارانه‌ها عجله دارد در حالی که مجلس مخالف اجرای شتابزده آن است. دولتیان از جلسه‌ای که پیش‌تر با حضور برخی اعضای هیات دولت و نمایندگان در حضور مقام معظم رهبری برگزار شده برداشتی کرده‌اند که با تکذیب علی لاریجانی روبه‌رو شده است. رییس مجلس در پاسخ به این شایبه که مقام معظم رهبری، بر اجرای هرچه سریع‌تر فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرده‌اند، گفت: «رهبری دستوری نداده‌اند.» قضیه از این قرار است که از دوهفته پیش جلسات شبانه‌ای بین مجلس و دولت به طور متناوب برگزار می‌شود که به غیر از روسای دو قوه مجریه و مقننه برخی از اعضای دو قوه هم شرکت دارند. هدف این جلسات مفاهمه در راستای چگونگی اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌هاست. چیزی که به بحث اصلی دولتیان و مجلسیان طی ماه‌های گذشته بدل شده است. لاریجانی اما با اشاره به نظر رهبری در این‌باره گفته است: «رهبر معظم انقلاب تاکید دارند، تا جایی که ممکن است با همفکری کارها به جلو پیش برود و اگر اختلاف دیدگاهی نیز از نگاه مسایل تخصصی است با همفکری به هم نزدیک شوید، اما ایشان دستوری ندادند.» لاریجانی همچنین تاکید کرده که اصلا چنین چیزی مطرح نشده است و ایشان هیچ تاکیدی بر اتمام این کار با سرعت ندارند. به گفته رییس مجلس، «اینکه هدفمندی یارانه‌ها نیمه راه است، بسیار روشن است و نیازی نیست به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب نسبت داده شود اما اینکه ادامه این مسیر هدفمندی باید در شرایط امروز صورت گیرد یا به زمان دیگری موکول شود، مساله اصلی است.» روز گذشته نيز علي لاريجاني با بيان اينكه مشخص نيست نشست مشترك مجلس و دولت تا چه زماني ادامه داشته باشد، گفت: «مهم اين است كه در اين جلسات تصميمي گرفته شود كه با شرايط فعلي اقتصاد متناسب باشد و موجب كاهش تورم و رونق توليد شود ولي هيچ تصميمي در اين زمينه گرفته نشده است.»



:: موضوعات مرتبط: داخلی , ,
:: برچسب‌ها: دستوررهبر"یارانه هدفمند ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
وزیر راه و شهرسازی ضمن ابراز رضایت از کیفیت ساخت واحد‌های مسکن ویژه اعلام کرد: در ایام دهه فجر خبرهای خوشی از مسکن ویژه به مردم می‌دهیم.
به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ علی نیکزاد در حاشیه‌ی بازدید از اولین نمایشگاه بین‌المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در ابتدا بنا بود قیمت دقیق واحد‌های مسکن ویژه در قسط پایانی آن مشخص شود اما در جلساتی که داشتیم مقرر شد ابتدا قیمت زمین‌ها به متقاضیان اعلام شود.
 
وی گفت: در این طرح قرار است ابتدا حدود 30 درصد از هزینه‌ها از متقاضیان و 70 درصد دیگر به صورت قسطی دریافت شود که با موافقت رییس‌جمهور مقرر شد این اقساط ماهانه بیش از یک میلیون تومان نباشد.
 
نیکزاد خاطر نشان کرد: متقاضیان مسکن ویژه با پرداخت چهار یا پنج مرحله 15 تا 20 میلیون تومانی می‌توانند این واحد‌ها را تحویل بگیرند.
 
وزیر راه و شهرسازی ضمن ابراز رضایت نسبت به کیفیت واحد‌های مسکن ویژه گفت: ساختمان‌های این طرح به صورت مهندسی‌ساز، با کیفیتی بالا و در مجتمع‌های هشت، 10 و 12 واحدی ساخته خواهد شد. همچنین در هر راه‌پله بیش از دو واحد ساخته نمی‌شود و تمامی این ساختمان‌ها دارای حیاط و پارکینگ هستند.
 
وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: خبرهای خوشی از مسکن ویژه تهران برای مردم در ایام دهه فجر داریم.
 
وی با اشاره به جلسات مشترک مجلس و دولت گفت: این جلسات در جوی بسیار دوستانه برگزار می‌شود و دولت و مجلس هر دو بر لزوم گسترش همکاری‌ها هم نظر هستند.
 
به گفته نیکزاد بحث‌های اصلی این جلسات بیشتر پیرامون مرحله‌ی دوم هدفمند‌سازی یارانه‌ها و نحوه‌ی ارائه بودجه سال 92 است که نتایج دقیق آن را سخنگوی اقتصادی دولت به اطلاع خواهد رساند.
 
وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر به توسعه‌ی دریایی کشور گفت: با توجه به گستردگی سواحل و بنادر در ایران می‌توانیم به یک توسعه‌ی دریامحور دست یابیم.
 
وی با اشاره به تعامل سازنده میان سازمان بنادر و دریانوردی و بخش خصوصی اظهارکرد: برای رسیدن به یک توسعه دریایی باید دولتی‌ها و بخش خصوصی در کنار یکدیگر تعاملی موثر داشته باشند و با یاری‌ گرفتن از توان دانشگاهی جایگاه این صنعت مهم را ارتقاء دهند.
 
نیکزاد افزود: خوشبختانه سازمان بنادر در راستای ایجاد این تعامل بسیار خوب عمل کرده و این نمایشگاه نیز با این هدف و با مشارکت بخش خصوصی و سازمان جهانی دریانوردی (IMO) و با شعار «دریا محور توسعه» برگزار شده است.
 
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سرمایه‌گذاری سالانه 700 تا 800 میلیارد تومانی سازمان بنادر برای گسترش بنادر و سواحل کشور گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم حضور مقتدر در عرصه‌ی دریایی، تلاش کردیم در کنار اقتدار، توسعه و تجارت دریایی را نیز گسترش دهیم و در نمایشگاه فعلی همه ارگان‌های ذیربط دریایی حضور دارند که در بخش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری محصولات خود را عرضه کرده‌اند و امیدواریم با ایجاد این تعامل پایدار به توسعه‌ی دریایی مورد نظر دست یابیم.
 
وی با اشاره به ظرفیت بالای بنادر کشور گفت: در حال حاضر 11 بندر مهم و دهها بندر کوچک در کشور فعال است که ظرفیت سالانه‌ی ترانزیت کالا در این بنادر 172 میلیون تن و 57 میلیون TEU ظرفیت کانتینری دارند.
 
به گفته نیکزاد در حال حاضر سازمان بنادر 140 پروژه‌ی توسعه‌ای را در بنادر کشور در دست کار دارد که در دهه فجر امسال تعداد زیادی از آنها افتتاح خواهد شد.


:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: خبر , خوش , نیکزاد , مسکن ویژه ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
 
 
نمایندگان ۶ وزارتخانه دولتی، مجلس، اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن در جلسه ۴ ساعته کمیته تولید، برسر نحوه باز توزیع ۳۰ درصد درآمد هدفمندی یارانه‌ها در فاز دوم به توافق رسیدند.
نمایندگان بخش های ذینفع از ماده هشت قانون هدفمندی یارانه ها در نشستی مشترک به ریاست مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت ، به عنوان مسئول کمیته تولید ، در مورد تعیین دو شاخص جهت محاسبه چگونگی بازتوزیع ۳۰ درصد از درآمدهای صندوق هدفمندی مربوط به بخش های تولیدی و خدماتی مندرج در ماده ٨ قانون هدفمندی به توافق رسیدند.
 
کارگروه مشترک دولت و مجلس که با حضور روسای دستگاه های تیم اقتصادی دولت و منتخبین نمایندگان مجلس تشکیل می شود ، دو کمیته زیرمجموعه را در خود جای داده که یکی از آنها کمیته تولید است. مسئولیت کمیته تولید برعهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است. این کمیته تاکنون چند جلسه را در این وزارتخانه برگزار کرده است که ارزیابی آثار هدفمندی در فاز اول ، چگونگی توزیع درآمدهای ۳۰ درصدی و حمایت بیشتر از تولید در فاز دوم از جمله دستور کار این کمیته است .
 
 در آخرین جلسه این کمیته با حضور منتخبی از نمایندگان مجلس و نمایندگان شش دستگاه شامل وزارتخانه های نیرو، نفت ، راه و شهرسازی ، کشاورزی ، کشور ، صنعت ، معدن و تجارت ، همچنین خانه صنعت و معدن و اتاق بازرگانی به موضوع چگونگی توزیع درآمدهای فاز دوم اجرای قانون هدفمندی در حوزه تولید پرداخته شد .
 
 


:: موضوعات مرتبط: داخلی , ,
:: برچسب‌ها: توافق , وزارتخانه , مجلس , دولت ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
پرونده مردی که متهم به قتل عمد یک پیرمرد 73 ساله بود در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.
 مردی در مرداد ماه سال گذشته حین بازداشت در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منجر به قتل عمد یک پیرمرد 70 ساله به نام شهرام گردید.
به گفته اظهارات متهم (سعید- ش) وی به علت سرقت لوازم خودرو با یکی از همدستان خود توسط ماموران کلانتری دستگیر و برای تکمیل پرونده و بررسی بیشتر موضوع به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع می گردد.
هنگامی که متهم در بازداشتگاه به همراه 22 نفر دیگر بوده پیرمردی 73 ساله نیز به آنان ملحق می گردد.
پیرمرد که به علت سالخوردگی اقدام به سر و صدا و فریاد در خصوص بی گناهی و همین طور رفتن به آبخوری می کرده موجب عصبانیت سایرین می گردد.
در این خصوص متهم برای ساکت نمودن پیرمرد از جای برخواسته و با چند ضربه سیلی به مقتول وارد می کند.
صبح روز بعد زمانی که بازداشتی های موجود در پلیس آگاهی از خواب بیدار می شوند متوجه کشته شدن پیرمرد می گردد.
پس از بررسی های پلیسی و نظریه پزشکی قانونی مبنی بر اصابت یک جسم سخت بر صورت و سر مقتول اقدامات آغاز می گردد که در بازجویی از افراد حاضر در بازداشتگاه ماموران متوجه متهم که فردی 40 ساله بوده می گردد.
در پی آن طی اعترافات صریح شاهدان عینی مقتول دستگیر و در بازجویی تخصصی اعتراف به چندین ضربه لگد با پاشنه پا به سر و صورت مقتول در نیمه شب حادثه می کند.
لذا پرونده متهم جهت صدور حکم و بررسی در اختیار قضات شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.


:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: مرگ , بازداشتگاه , پلیس , تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مارال
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بار دیگر صحبت از استعفا کرد و گفت به رفتن اصرار دارد.
محمد رویانیان که معمولا در جمع خبرنگاران به یک بار صحبت اکتفا نمی کند، در جمع دیگری از خبرنگاران با اشاره به اینکه در فوتبال، مافیا وجود دارد عنوان کرد: سکوت فایده‌ای ندارد باید قیام کرد. من به احترام داوری حرفی نزدم. در فوتبال ما مافیایی وجود دارد که نمی‌توانیم سکوت کنیم. بازیکنی باید 15 روز در لیگ بازی نکند اما پس از 10 روز وارد مسابقات می‌شود.

وی ادامه داد: هر چه سکوت می‌کنیم بیشتر ما را می‌زنند. دیگر سکوت فایده‌ای ندارد همه با این داور مشکل داشتند اما می‌آیند این داور را برای دربی انتخاب می‌کنند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس افزود: من به خاطر فضای کثیف فوتبال استعفا دادم و آن را دیگر پس نمی‌دهم می‌خواهم بروم. پیگیر این موضوع هم خواهم بود. خیلی مسائل پشت پرده است که به زودی خواهم گفت. می دانم این رفتارها از کجا نشات می‌گیرد و به زودی با هواداران صحبت می‌کنم.

رویانیان خاطرنشان کرد: مواضع فوتبالی من مشخص است. به شیرینی تذکر دادم در مورد قلعه‌نویی صحبت نکند زیرا من او را دوست دارم. بحث قلعه‌نویی با همه استقلالی‌ها جداست. به او علاقه خاصی دارم. اگر کاری هم کرده باشد چون فوتبالیست است، ایرادی ندارد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره پرتاب نارنجک در دیدار دربی یادآور شد: پرتاب نارنجک بین سه بازیکن پرسپولیس هم حرف و حدیث‌هایی داشت. همه چیز را به زودی خواهم گفت. مافیای فوتبالی را به زودی رو می‌کنم علت اینکه چرا فوتبال ما نتیجه نمی‌گیرد مشخص می‌کنم. همه قمار بازی‌ها را رو می کنم و با تمام هواداران صحبت می‌کنم تا مسائل روشن شود.


:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: مدیر , عامل , باشگاه , پرسپولیس , رویانیان ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()